یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
مهدوی کنی

حوزه / با حضور علما، روحانیون، اساتید حوزه و دانشگاه و مسئولان شهرستان سرپل ذهاب، مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از کرمانشاه ، حجت الاسلام محمدمهدی مرادی، رییس اداره تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب امروز در آیین بزرگداشت مرحوم آیت الله مهدوی کنی، رییس فقید مجلس خبرگان رهبری که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، این روحانی مبارز را یکی از یادگاران واقعی انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست که خدمات ارزنده ای برای اسلام و انقلاب به یادگار گذاشته است .

وی اظهار داشت: این عالم ربانی و مجتهد از عاشقان واقعی انقلاب، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود به طوری که با توجه به کهولت سن و سختی راه مسیر امام عظیم الشان انقلاب را ترک نکرد.

حجت الاسلام مرادی با تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب و ملت مومن ایران اسلامی، گفت: مرحوم آیت الله مهدوی کنی از جمله علمای فعال در عرصه دین بود و تا آخرین لحظه عمر با برکت در حفاظت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب عنوان کرد:آیت الله مهدوی شخصیت مبارزی بود که همواره به عنوان چهره وثوق و مورد اعتماد امام (ره) بود، ایشان همواره در کنار امام (ره) و مقام قام معظم رهبری، مطیع امر ولایت بود

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha